FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Kolejna Wyprzedaż

Tym razem znowu na moim prywatnym allegro wystawiam dla was kolejną porcję ciekawych lakierów z mojej kolekcji, na które nie mam już miejsca i ochoty ;) Czas robić miejsce dla dzidziusia :) Jestem niemal pewna, że to ostatnia odsłona wyprzedaży, więc jeśli was coś interesuje, rzucajcie się, bo pewnie więcej nie będzie ;) Ale szykuję za to wyprzedaż moich starych płytek, których już nie potrzebuję, czasem w ogóle nie użytych, więc obserwujcie mnie uważnie, poinformuję was o tym (A jeśli ktoś ma ochotę dorzucić coś z allegro firmowego do zapraszam do linka po lewej stronie z LOGO sklepu, możecie w jednej paczce dostać całe zamówienie).

Kto pierwszy ten lepszy ;) (Wszystkie aukcje będą wystawione do jutra)












































0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam