FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Joanna Project




Pamiętacie moją współpracę z SheLazy? Dzisiaj gramy dalej, tym razem z Joasią z bloga paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com.

Zasady te same, ja wybrałam jej zdobienie, ona moje i pobawiłyśmy się trochę :) Jeśli i ty chciałabyś wymienić się ze mną zdobieniami, zapraszam do współpracy ;)

Wybrać jedno zdobienie z setek jej cudownych paznokci nie było łatwe, ale zdecydowałam się w końcu na to, wspaniałe i idealne:


Niestety z jaskrawych lemaxów mam tylko zielony, więc użyłam dodatkowo moich pastelowych :)






Jeśli Ci się spodobało, zaobserwuj mnie!


Polub mnie na Facebook'u              Obejrzyj na YouTube              Przypnij na Pinterest



Pokochaj na Bloglovin                       Dodaj na Google+                 Śledź na Instagramie

11 komentarzy:

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam