FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Maluj z KOKietką- Wzór łatwy





Dzisiaj mamy dla was wzór, który wygląda na łatwy, jednak nie jest taki prosty jakby się wydawało. Obrysowanie czarnym lakierem zajęło mi dosyć sporo czasu. Jest jeszcze jedna metoda na takie paznokcie- malujesz czarną bazą i robisz w środku taki niebieski kształt. Takie paznokcie mają swoją genezę w komiksach- pewnie zauważyłyście, że jest na nie teraz moda :) Ja podarowałam sobie te białe kropkę i kreskę, bo uważam, że bez nich wygląda to ciekawiej.





Ukochany przeze mnie film z tą metodą:




Jutro podsumowanie o 16, kto jeszcze nie namalował, niech maluje!!! :D

9 komentarzy:

  1. a mnie się z tym sztucznym połyskiem w formie kropki i kreski z białego lakieru bardzo podoba :) na pewno kiedyś sobie takie pazurki zrobię! i myślę, że jednak dużo łatwiej jest najpierw pomalować paznokcie na czarno, później dodać ten drugi kolor i na koniec namalować cieniutki paseczek na samej końcówce paznokcia (żeby wyszło prosto można się np. posiłkować taśmą klejącą, paseczkami do french'a albo gumką recepturką) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się nie podoba ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nawet nie zabieram za takie rzeczy.. :D chociaż może kiedyś.. bo efekt jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten sposób :) Sama muszę kiedyś zrobić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ja, to się musiałaś namęczyć nieźle:D

    OdpowiedzUsuń
  6. równiez oglądałam ten filmik , tez kiedyś spróbuję go zmalować

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie ten wzór do łatwych nie należy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam