FBinstagramG+bloglovin'pinterestyt


Zmywacze do paznokci

Nail Polish Remover ESSENCE
Nail Polish Remover ESSENCE
Nie ma co wiele kombinować, ten zmywacz jest zdecydowanie najlepszy w swojej kategorii cenowej. Ja miałam szczęście i przy okazji grupowych zakupów z koleżankami przesyłkę miałam dosyć tanią i ten mega ekstra zajebiaszczy zmywacz kosztował mnie jedyne 6 zł- kiedy pierwszy raz go użyłam postanowiłam, że nigdy już nie wrócę do starego z biedronki, czy lidla (bebeauty), w którym wygodna jest pompka. Jednak szybko zmieniłam zdanie, bo ten zmywacz niestety jest nieco droższy w zwyczajnych drogeriach, a moja częstotliwość malowania paznokci ostatnimi czasy znacznie wzrosła- ciągle kupuję sobie nowe i często je maluję. Dlatego chyba zostanę przy starym zmywaczu, a tego nakupię 20 litrów i będę używać w nagłych sytuacjach- nie brudzi płytki, pięknie czyści nawet (a powiedziałabym szczególnie) zaschnięty stary lakier- cena przystępna, choć nie za niska, no i ja jestem bardzo zadowolona.

150ml
zapach dosyć intensywny
nadaje się do sztucznych paznokci
bez acetonu

Co wy sądzicie o tym zmywaczu? a może znacie jakiś inny godny polecenia?



0 komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli Ci się u mnie podoba, zostań na dlużej ;)

 

Polecam

Polecam

Polecam

zBlogowani

Polecam

Polecam